Bine ati venit

... pe pagina Promotiei 1986, Institutul Politehnic "Traian Vuia" Timisoara, Mecanica Fina.

duminică, 19 iunie 2011

Ardelean Adrian

2011



2006
Von Divers
Mesajul ptr. Intalnitraea de 20 de ani

Dragi colegi,

ma bucur din suflet sa aud din nou vesti de la voi!

Motivul din care nu am raspuns pana acum este ca am incercat tot posibilul pentru a veni la intalnirea noastra. Din pacate nu voi reusi si imi pare deosebit de rau, dar sunt convins ca veti petrece clipe minunate din nou impreuna iar eu voi fi cu gandul alaturi de voi.

Cateva noutati despre mine si familia mea, insotite de cateva poze actuale:

Locuim din 1990 in Germania, in Orasul Siegen (cam la jumatatea distantei dintre Frankfurt si Dortmund).

De 8 ani lucrez (vezi a doua poza anexata) la TÜViT (TÜV-ul informatic german) ca senior consultant si lead auditor pentru securitatea informatiei si sunt responsabil pentru toate activitatile TÜVului informatic si a grupei TÜV NORD in domeniul managementului securitatii informatiei. E un job fascinant, cu multe impliniri profesionale si pot spune ca ultimii 8 ani auf fost pentru mine pe plan profesional deosebit de interesanti.

Dar cea mai mare implinire a mea este familia si in special fiica mea Rossana, care are 17 ani, de care sunt foarte mandru si care in momentul de fata este pentru und « high school year » in USA (vezi a treia poza anexata). Sotia mea, Gabi, este tot inginera si lucreaza in proiectare.

Intr-o prima poza ne puteti vedea pe toti trei in ultimul concediu de vara (2005) in Spania.

OK, sper sa ajunga pentru o prima luare de contact dupa atatia ani (cu cei mai multi dintre voi dupa 20 de ani !!!). J

M-as bucura mult sa aud vesti despre voi si sper ca site-ul MF 1986 sa devina cat mai rapid un « hit »! wink.gif) Dar in special va doresc o intalnire minunata in Timisoara!

Cu drag,
Adi

La absolvire, Adi la chitara
De la Asolvire
De la Album

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu