Bine ati venit

... pe pagina Promotiei 1986, Institutul Politehnic "Traian Vuia" Timisoara, Mecanica Fina.

luni, 8 decembrie 2014

Crupoveatchin Dan

Dragi colegi,
m-a ajus o veste foarte trista: Colegul nostru, Dan, a decedat pe data de 7 Decembrie 2014.
Anuntul oficial il gasiti aici: Doliu in Justitie.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace…
Condoleante familiei… 
Alex

Vesti in 1996

La absolvire
De la Album

Un comentariu:

  1. Emilia Petrisor
    07.12.2014 11:41:12
    Azi 7 decembrie, am aflat ca a murit Crupi. Am dat search cu numele lui si am cautat la images. Asa am dat peste pozele anului. Dumnezeu sa-l odihneasca pe Dan!! Cand ma uit la aceste poze imi amintesc de excursia la Pestera Ursilor. Ce tanara eram! Iar voi si mai tineri. Si toti eram veseli si fericiti.

    RăspundețiȘtergere