Bine ati venit

... pe pagina Promotiei 1986, Institutul Politehnic "Traian Vuia" Timisoara, Mecanica Fina.

sâmbătă, 3 octombrie 2009

Petuker Ioan

La absolvire

De la Album
2006
 
Von Divers
Mesajul ptr. intalnirea de 20 de ani

Dragi colegi,

iata ca dupa citeva prezente pe site-ul nostru am reusit sa ma inregistrez si incerc sa povestesc cite ceva despre mine si familia mea.

Dar in primul rind: respect si sincere recunostinte organizatorilor pentru angajamentul vostru. Ma bucur ca ati organizat intilnirea si ca avem posibilitatea sa comunicam intre noi.

Imi pare rau dar nu pot participa nici acum la intilnire, dar va scriu citeva noutati despre noi.
Ne-am stabilit din 1990 in Germania in Menden, un oras la ca. 40 km sud de Dortmund. Aici au fost stabiliti deja bunicii si parintii mei.
Dupa un inceput greu pe plan profesional, lucrez de 12 ani la aceasi firma, un atelier de strungarie cu 47 de masini semiautomate si ca. 40 de angajati.
La inceput m-am ocupat de calitate si de documentatia technica, iar de citiva ani am preluat conducerea technica a firmei dar am sarcini si la CTC.
Sotia mea, Margareta lucreaza intr-un laborator dentar, confectioneaza proteze pentru regularea dintilor copiilor.
Fiica mea, Adriane e de 20 de ani, studiaza Pedagogie la Universitatea Dortmund, vrea sa fie invatatoare pentru clasele 1-4.

Timpul liber putin incercam sa petrecem impreuna, si cu prietenii, rudeniile de aici.
Am vizitat rudeniile din Romania de citeva ori, dar mai rar.

Incerc sa plasez si o poza, daca nu reusesc, Bandi te rog sa ma ajuti.

Inca odata imi pare rau ca nu o sa fiu prezent, doresc sa preteceti impreuna zile frumoase de neuitat. Distractie placuta.
Salut tuturor colegilor si profesorilor.

Johann Petuker (Pepi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu