am primit deja de la mai multi colegi sesizari ca nu reusesc sa intre pe conturile MyDrive cu pozele si filmele intalnirii. Am incercat eu insumi si suportul MyDrive sa vedem ce probleme pot aparea. Nu am reusit sa reconstruim nici un caz in care accesul sa nu fie acordat in afara urmatoarelor exceptii (care sunt descrise in troubleshooting-ul siteului):
- Java script este dezactivat
- Cookies sunt dezactivate
- codarea SSL (SSL encryption) nu este activata cand folosesti programe ca Norton Internet Security
- accesul internet se face printr-un proxy
Remediul pentru 2) este activarea Cookie in setarile browserului folosit
Pentru 3) ajunge pifarea casutei "use SSL" langa loghinul pe site.
Pentru 4) probabil ca nu exista remediu daca accesul se face de la locul de munca. De obicei aici responsabilul IT a configurat un proxy. Daca ai sau nu ai acces la diferite servicii internet depinde de aceasta configuratie. Remediul ar fi dezactivarea serviciului proxy, respectiv validarea accesului pe MyDrive prin proxy. Eu de exemplu am acces de la locul de munca prin proxy.
Mai exista si posibilitatea, desigur foarte putin probabila, de a gresi la intorducerea datelor de acces (atentie la primul semn al parolei, care este un punct)
Daca aveti probleme desi toate setariel de mai sus sunt corecte, va rog sa-mi descrieti ce ati facut si ce mesaje ati primit, asa incat sa am posibilitatea sa rezolv problema impreuna cu suportul MyDrive.
Va multumesc in avans pentru sprijinirea la rezolvarea problemelor.
Va rog sa verificati setarile necesare pentru accesul (clic titlul acestui comentariu) la pozele de pe MyDrive.
RăspundețiȘtergere